Ile kosztowały tegoroczne 55. Dni Borów Tucholskich? - Reporter-24.pl
Wiadomości
wszystkie

Ile kosztowały tegoroczne 55. Dni Borów Tucholskich?

55. Dni Borów Tucholskich odbyły się w terminie od 4 do 20 lipca 2014 r. W programie 55. DBT wraz z imprezami towarzyszącymi znalazły się łącznie 52 wydarzenia o charakterze kulturalnym, sportowym i rekreacyjnym. Były to m. in.: koncerty, festiwale, wystawy, festyny, pikniki, jarmarki, rozgrywki sportowe i zawody. Na tegoroczne 55. Dni Borów Tucholskich wydano łącznie 141 233,09 złotych.

Podobnie jak w ubiegłym roku, partnerem strategicznym obchodów 55. DBT była Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Toruniu, która podczas dwudniowej prezentacji swoich stoisk na tucholskim rynku, przygotowała dla odwiedzających wiele konkursów z cennymi nagrodami. Stoiska cieszyły się dużym zainteresowaniem wśród mieszkańców i turystów, którzy mieli okazję nie tylko zdobyć nagrody, ale również zgłębić swoją wiedzę o lasach.

Z kolei nowością było włączenie w obchody tegorocznej edycji DBT Historycznego Pochodu Borowiaków oraz przeprowadzenie na rynku w godzinach przedpołudniowych akcji promującej zarówno tę imprezę, jak i szereg pozostałych wydarzeń wpisanych w kalendarz 55. Dni Borów Tucholskich. Oprócz sztandarowych imprez, które na stałe wpisały się w obchody DBT, pojawiło się również kilka nowych pozycji. Były to m.in. imprezy: „W rytmie tańca i fitnessu”, „Jak to na wojence ładnie – przegląd pieśni patriotycznej”, „Moto Bory – pokaz jazdy w kontrolowanym poślizgu”, „Zawody Motocrossowe o Puchar Borów Tucholskich” oraz wystawy: „Rogi myśliwskie i trąbki wieżowe ze zbiorów Piotra Grzywacza”, „Wystawa plakatów i programów przedstawiających obchody Dni Borów Tucholskich na przestrzeni 55 lat”.

Dzięki takim inicjatywom Dni Borów Tucholskich zyskały na swojej atrakcyjności, przyciągając nowych odbiorców.

Poniżej przedstawiamy rozliczenie finansowe 55. Dni Borów Tucholskich:





Ponadto organizacja 55. Dni Borów Tucholskich przyczyniła się do realizacji zadań z zakresu promocji miasta i gminy, a dotyczyła emitowania na antenie rozgłośni radiowych oraz zamieszczania w lokalnej prasie informacji o wydarzeniach DBT, jak i wykonania materiałów promocyjnych (plakaty, programy, banery, foldery itp.).

(mat. materiały sesyjne bip.miasto.tuchola.pl)